PR je u svojoj osnovi upravljanje imidžom brenda ili tvrtke u svijesti potrošača. Ako ne preuzmete kontrolu nad svojim imidžom, konkurencija će to učiniti za Vas. Neće naravno uzeti u obzir Vaše interese, štoviše radit će sve da ih usmjeri prema sebi. Zato smo mi tu za Vas.
Tvrtka koja dugoročno želi ostvariti uspjeh mora strateški planirati pozicioniranje i raditi na izgradnji pozitivne percepcije. Bez poželjnog i stabilnog imidža nema ni kupaca, ni ulagača. Za to je potreban jasan plan, brižno upravljanje i vrijeme. Coca Cola je nastala 1888. god., prvi Mercedes je proizveden 1900. god., a 1940. godine otvoren je prvi Mc Donalds. Ovi globalni igrači odavno su prepoznali važnost strateškog pozicioniranja, a na imidžu i danas kontinuirano rade! Zato su prvi i najveći.
Pozitivna percepcija ne nastaje preko noći. Potreban je strateški i promišljeni pristup s jasnim ciljevima koje određuje individualizirana komunikacijska strategija. Neophodno je kontinuirano ulagati vrijeme, znanje i trud te pratiti tržišna kretanja jer samo jedan krivi korak može poljuljati povjerenje kupaca i narušiti ugled. Sjetite se slučaja British Petroleum. Zato je nužno igrati po pravilima struke i strogo se držati plana, te ga prilagođavati aktualnim zbivanjima. Dopustite da se o tome brinemo za Vas.
Komunikacijska strategija koju ćemo kreirati biti će usmjerena prema Vašem proizvodu, potrebama i ciljevima te će privući pažnju publike i osigurati da se za Vas daleko čuje. Uporno, kontinuirano i dosljedno ćemo graditi Vaš imidž i upravljati ugledom tvrtke.
Ulaganje u strateško pozicioniranje je ulaganje u reputaciju i dugoročan profit tvrtke. PlasmaN grupa bolje od ikog razumije koliko Vam je bitan ugled – kako u očima potrošača i medija, tako i za ulagače i poslovne partnere. Pomoći ćemo Vam preuzeti kontrolu nad imidžom i zajedno s Vama raditi na percepciji koja će javnosti dugoročno ulijevati povjerenje.