Svaka se tvrtka prije ili kasnije nađe u situaciji koja joj može narušiti integritet i ugled. No rijetki uviđaju da pripravnost na krizu može spasiti tvrtku od propasti. Ako je krizno komuniciranje dio vašeg strateškog plana, krizu ćete dočekate spremni. U protivnom posljedice su znatno ozbiljnije i potrebno je puno vremena i truda uložiti kako bi se narušeni ugled obnovio.
U proljeće 2010. god. eksplodirala je platforma BP-a u Meksičkom zaljevu. Poginulo je 11 radnika, a nafta je onečistila čitavu južnu obalu SAD-a. BP nije bio pripravan na krizu. Spora reakcija, neiskrena komunikacija i direktori koji nisu htjeli preuzeti odgovornost. Loše krizno komuniciranje dodatno je narušilo ugled tvrtke, a vrijednost joj se strmoglavila. BP je izgubio mjesto vodećeg proizvođača nafte i danas vrijedi 30% manje nego prije nesreće. To se ne smije Vama dogoditi.
U krizi je najvažnija brza reakcija. Potrebno je preduhitriti negativno fokusirane medije i brzo, odlučno i otvoreno ispričati svoju stranu priče. Koji god bio uzrok krize – štrajk zaposlenika, skandal, nemar, prirodna katastrofa, pravni spor – nužno je pravovremeno reagirati, u protivnom ćete dodatno pogoršati situaciju i narušiti ugled u očima javnosti, klijenata i poslovnih partnera.
Naš tim stručnjaka potvrđuje, krizno komuniciranje zahtijeva pripravnost, hladnu glavu i iskustvo. Učinit ćemo krizno komuniciranje sastavnim dijelom Vaše strategije i cijelo vrijeme sa Vama biti u pripravnosti. U kriznoj situaciji nećemo dopustiti medijima i konkurenciji prostor za izvrtanjem istine u svoju korist. Brzom i odmjerenom reakcijom osigurati ćemo da se Vaša strana priče daleko čuje i tako obranite reputaciju.
Usluga krizno komuniciranje je ulaganje u očuvanje Vaše reputacije, a time i tržišne pozicije. Nemojte čekati da se dogodi najgore – prepustite PlasmaN grupi praćenje kretanja i dočekat ćemo krizne situacije spremni te ih zajedno prebroditi.