Što je zapravo brend? To zasigurno nije svaki proizvod, niti je brend privlačan logo ili pametan slogan. Brend je puno više od toga, brend je priča, iskustvo i emocija koju prenosite potrošačima.
Što je brend jači, to su emocije i vjernost potrošača prema njemu veće. Svjedoci smo, kada Apple lansira novi iPhone ili iPad, kupci po nekoliko dana stoje u redu kako bi prvi ugrabili najnoviji model. To je brend.
No kako stvoriti tako jak, uspješan, prepoznatljiv i poželjan brend?
Stvaranje brenda je strateški proces. Sigurno ste čuli glavnu zapovijed Steve Jobsa “Razmišljajte drugačije!”. Suvremeni potrošač gotovo je bombardiran informacijama i reklamama. Ako želite da Vam posveti pažnju, morate pronaći način kako se istaknuti u protivnom ćete se utopiti u masi.
Zastanite na trenutak i razmislite koji Vam brendovi prvi padaju na pamet. Probat ćemo pogoditi, Apple, a ne Microsoft? Nike, a ne Reebok? Od domaćih Tele2, a ne veliki T-Mobile? To su brendovi koji su se odvažili biti drugačiji.
Nije bitno jeste li mala ili velika tvrtka. Ako želite privući potrošače, morate biti drugačiji. Hrabri, kreativni i pomalo nepredvidivi. Morate riskirati jer tko ne riskira ne profitira. Nitko ne voli kopije i nitko ih ne pamti. Puno ćete lakše pronaći put do kupaca ako ste svoji, originalni i iskreni.
Stvaranje brenda je izazov koji s veseljem prihvaćamo. Strateški, hrabro i kreativno osmisliti ćemo strategiju komunikacije s potrošačima i istaknuti ono što Vas čini drugačijima od konkurencije. Kreirat ćemo upečatljiv vizualni identitet i voditi Vas u stvaranju dosljednog potrošačkog iskustva. Cilj nam je Vaš brend ključnom osobinom pozicionirati u percepciji potrošača. Kao što Apple govori cool, Chanel chic, a Harley bunt i Vaš brend mora moći komunicirati.
Stvaranje brenda je prilika za uspjeh i siguran profit zato se usudite s nama biti lucidni. No nemojmo se zavaravati, to je kontinuiran i dugoročan proces koji će Vaši potrošači nagraditi! Tu smo za Vas i znamo kako.